reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Straková

Dominika Straková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

inteligentná, sebavedomá,niekdy prílíš zasnívaná a inokedy priveľmi v realite Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pravda

Dominika Straková

Pravda

V poslednom čase zisťujem, že ľudia veľmi veľa premýšľajú. O tom čo urobili zle, čo spravili dobre alebo o tom, čo by zmenili keby mohli vrátiť čas. No bohužiaľ, práve toto nedokáže nik.

  • 16. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Večerné blues

Dominika Straková

Večerné blues

Dnes, som si po dlhej dobe zapálila svoju prvú cigaretu. Až mi bolo divné, keď ma ráno o siedmej moje kroky nezávisle od mojich myšlienok, či vedomých rozhodnutí zaviedli do trafiky. Bola to neovládateľná potreba, akoby pud, keď si neuvedomujete, že sa niečo deje, no jednoducho sa to deje. Môj jazyk rozprával svoje vlastné slová, moje ruky nedočkavo schmatli krabičku a nohy ma odnášali preč.

  • 6. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nedá sa

Dominika Straková

Nedá sa

Práve toto slovné spojenie počúvam v poslednom čase z každej strany. Nedá sa spraviť túto skúšku, nedá sa požiadať šéfa o vyšší plat, nedá sa odpustiť samému sebe, či že sa nedá znova zamilovať. Najzaujímavejšie je, keď sa všetkých tých ľudí opýtate prečo sa to nedá. Minimálne polovica z nich úplne zamrzne a nedokáže vám odpovedať. Nebudú vedieť prečo. A tá druhá polovica ? Výhovorky !

  • 3. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Cesta k úspechu

Dominika Straková

Cesta k úspechu

Dnes ma zaujal názov jednej Facebookovej stránky. V jeho znení stálo : Keď chceš niečo dosiahnuť, musíš proste makať. Aj napriek tomu, že je to úplne zjavné, mi tento nadpis padol do oka. Toľko pravdy v jednej vete. Odhodláš sa, spravíš prvý krok a ideš. Narážaš na množstvo prekážok, no stále pokračuješ ďalej. Ideš. To je to najdôležitešie. Snažíš sa a neprestávaš. Vkladáš do toho všetky svoje sily i nádeje. Dlho si dolu a nevieš sa postaviť. Nedarí sa ti. Potápa ťa to stále nižšie. Odvšadiaľ počúvaš Prestaň! Skonči! Nemáš na to! No ty si len zapcháš uši, nepozeráš vľavo, či vpravo a vidíš svoj cieľ. Až v istom momente sa to zlomí. Začne sa ti dariť a všetko prichádza, to, čo si stále chcel.

  • 16. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 420x
  • 0
Komunikácia

Dominika Straková

Komunikácia

Pre niekoho možno úplne bežná vec, no mne sa to dnes stalo po prvý krát. Prvý krát som si reálne uvedomila, aká je vlastne komunikácia v spoločnosti dôležitá. A nie len v spoločnosti. Myslím teraz takú tú bežnú komunikáciu, v každodennom živote. Rozhovory medzi dvoma osobami. Dialógy, dôležité témy, dlhé frázy alebo len stručné vety.

  • 13. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Strach, prekážka na našej ceste k úspechu

Dominika Straková

Strach, prekážka na našej ceste k úspechu

Všetci sme hrdinovia. Tvárime sa, usmievame na všetkých naokolo. Keď nám niekto rozpráva o svojom živote, čo zažil, vystatujeme sa ako by sme to spravili lepšie. No v skutočnosti si v duchu hovoríme, že dopadol ešte dobre.

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Úspech - zložitá cesta ?

Dominika Straková

Úspech - zložitá cesta ?

Mnohokrát si povzdychneme aký je život ťažký. Prídeme unavení z práce, musíme sa postarať o deti, navariť, upratať, poprípade toho máme veľa v škole, nezvládame to.  Možno len sedíme v autobuse na ceste domov a pozeráme sa z okna. Vedľa na semafore sa zastaví luxusné auto. Zdá sa nám to nefér. Rozmýšľame. Prečo život niekomu dopraje všetko a niekomu nedopraje nič? A už sa nám hlavou ženie predstava ako dobre by sme v takomto aute vyzerali. No keď sa z toho sna prebudíme, nečaká nás nič iné než len realita.

  • 18. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako si získať ženu svojich snov

Dominika Straková

Ako si získať ženu svojich snov

Mnohokrát som si čítala na internete, či v rôznych časopisoch rady pre mužov, ktorí si chcú získať pozornosť vysnívanej ženy. Zaskočilo ma, že väčšina týchto rád bola vlastne priamo písaná od muža a kadečo by som v týchto radách pozmenila. Články písané ženami boli síce presnejšie, no okomentované veľmi krátko a stručne. Nevravím, že tieto rady boli zlé, no rozhodla som sa zozbierať všetky svoje skúsenosti a skúsenosti žien z môjho okolia a spísať niekoľko rád. Či sa niekomu zídu to už neviem, ale snáď pomôžem vytvoriť nejakú tú novú lásku alebo aspoň príjemné chvíle.

  • 14. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Intersexuálne pohlavie

Dominika Straková

Intersexuálne pohlavie

V televízii, či na internete sa denne môžeme dostať ku kvantám informácií. Niektoré sú pre nás zaujímavé viac, niektoré menej, z domova, či zo sveta. A ja som dnes narazila na jednu, ktorá ma extra zaujala. Niežeby sa ma práve táto problematika nejako extra týkala, no nikdy som nemyslela na to, že aj takíto ľudia denne chodia medzi nami.

  • 14. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu